• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Orken, och humöret, är i botten.

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Tack, försöker! ,<3 tyvärr är ju pengar så jäkla viktigt, hade varit skönt att ha ett jobb med vettig inkomst. Men jobb verkar inte växa på träd fastän man verkligen söker allt!
Bor du i en stor eller liten stad? Vad har du för utbildning/erfarenheter?
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Bor du i en stor eller liten stad? Vad har du för utbildning/erfarenheter?
Liten, jag har ingen egentlig utbildning och erfarenheter av diverse lågavlönade jobb (restaurangbranschen, personlig assistans, telefonförsäljare) har jag men det är hård konkurrens om jobben antar jag.
 

evilina

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 867
Blev medlem
5 April 2018
Meddelanden
1 544
Mottagna reaktioner
1 091
Poäng
867
Liten, jag har ingen egentlig utbildning och erfarenheter av diverse lågavlönade jobb (restaurangbranschen, personlig assistans, telefonförsäljare) har jag men det är hård konkurrens om jobben antar jag.
Vad tufft, har du kikat på mötesbokare? Då jobbar man ju hemifrån, kan ju va värt att kika in... hur länge har du varit utan jobb? Förstår att du mår dåligt över det.. kram
 

tigerkatten007

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 967
Blev medlem
15 Maj 2015
Meddelanden
1 942
Mottagna reaktioner
1 371
Poäng
967
Tack, försöker! ,<3 tyvärr är ju pengar så jäkla viktigt, hade varit skönt att ha ett jobb med vettig inkomst. Men jobb verkar inte växa på träd fastän man verkligen söker allt!

Kämpa på och vi finns här!

En högre inkomst är absolut bra men man kan hamna i skiten för det. Som en del säger, this too shall past ❤️
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Vad tufft, har du kikat på mötesbokare? Då jobbar man ju hemifrån, kan ju va värt att kika in... hur länge har du varit utan jobb? Förstår att du mår dåligt över det.. kram
Snart ett år, Jo, men det kräver en stadig internetuppkoppling och sånt har jag inte. Bor avlägset till ute i skogen. Sen är min dator urgammal :confused:

Jag funderar på att plugga.
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Ni är underbara, jag är så glad för att jag hittade det här forumet och er!!!
 

Ny2018

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 4 147
Blev medlem
19 Juni 2018
Meddelanden
9 576
Mottagna reaktioner
6 151
Poäng
4 147
Snart ett år, Jo, men det kräver en stadig internetuppkoppling och sånt har jag inte. Bor avlägset till ute i skogen. Sen är min dator urgammal :confused:

Jag funderar på att plugga.
Att plugga kan ju vara bra. Då kan du kanske få CSN och ett jobb om du väljer en utbildning inom bristyrken tex undersköterska. Finns ju även yrkesutbildning.
Synd att du inte har så bra uppkoppling och dator för det finns många distansutbildningar.
 

Esmeralda

V.I.P
Poäng: 396
Blev medlem
7 Oktober 2019
Meddelanden
345
Mottagna reaktioner
236
Poäng
396
Att plugga kan ju vara bra. Då kan du kanske få CSN och ett jobb om du väljer en utbildning inom bristyrken tex undersköterska. Finns ju även yrkesutbildning.
Synd att du inte har så bra uppkoppling och dator för det finns många distansutbildningar.
Jag kan låna dator hos mina föräldrar, men jag kan ju inte vara där riktigt jämt trots allt. Jag tänkte kontakta studievägledare här i stan och se över alternativ.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp